Solved

precio final eurail pass senior 2 meses 10 dias

  • 30 January 2023
  • 4 replies
  • 66 views

price on the web site: 338 dollars

price on the final purchase: 402 dollars

why’’’’

icon

Best answer by Schelte 31 January 2023, 00:54

View original

4 replies

Userlevel 7
Badge +5

Hola.You should have looked a little better: 338 is for JUnior-till 28 yrs, 402 is indeed for SEnior, desde 60. And in between as normal adult it is even more. It does-like so often with business that try to sell, not say FOR but FROM! Buenes viajes nonetheless. Also be aware that RENFE, desde estado ESpanol, as about any latino-or porteno lands there, is by far the very worst for travel with a pass.

Userlevel 6
Badge +4

Also be aware that RENFE, desde estado ESpanol, as about any latino-or porteno lands there, is by far the very worst for travel with a pass.

Renfe has a very decent high speed network, with all seats being sold as passholder reservations as long as there is availability. Sure, the fact that you barely can reserve them from outside Spain is a pain, but it's not a reason to scare off everyone who might even be considering buying an Eurail pass at the very first post.

Userlevel 6
Badge +4

price on the web site: 338 dollars

price on the final purchase: 402 dollars

why’’’’

Efectivamente, los 338$ es el precio para menores de 28 años. Los 402$ es lo que cuesta para mayores de 60. Honestamente, la web no es muy clara - no sé por qué por defecto muestra los precios para jóvenes, en vez de obligar al usuario a seleccionar la categoría de edad correspondiente antes de mostrar los precios.

Perdón por mi anterior respuesta irritada a otro usuario. Si tienes alguna duda aquí estamos la mayoría encantados de ayudar. 

Muchas gracias, me ha quedado muy claro.No hay problema con el tono de tu respuesta. Anteriormente he usado trenes en España y nada de que quejarme.

Asi que a pagar los 400 😅

Reply