Solved

Stoelreservering voor Kroatië

  • 12 March 2023
  • 3 replies
  • 85 views

Als je een stoelreservering boekt via de interrail website, krijg je het ticket aangetekend opgestuurd naar je huisadres. Volgens mij is het niet mogelijk om een eticket te krijgen.

Ik heb verschillende reserveringen geboekt en de tickets ontvangen.

Echter hoe doe ik het als ik tijdens mijn reis een stoelreserveringwil boeken?

Hartelijk dank, Dick

icon

Best answer by BrendanDB 21 March 2023, 17:16

View original

3 replies

Userlevel 7
Badge +7

Ik wil een stoelreserveren eerste klas op donderdag 13 april in de IC 523 van Zagreb naar Split.

Via de site lukt het mij niet. tevens wil ik de stoelreservering als een e-tickt ontvangen, omdat ik onderweg ben. Gaarne advies. Alvast hartelijk dank

Die kun je enkel aan het loket reserveren in Kroatië. Best doen van zodra je in Kroatië aankomt.

Ik wil een stoelreserveren eerste klas op donderdag 13 april in de IC 523 van Zagreb naar Split.

Via de site lukt het mij niet. tevens wil ik de stoelreservering als een e-tickt ontvangen, omdat ik onderweg ben. Gaarne advies. Alvast hartelijk dank

Userlevel 7
Badge +7

De meeste reserveringen krijg je digitaal hoor. Over welke trein gaat het hier precies?

Er zijn tig verschillende manieren om te reserveren, op andere plaatsen dan Interrail. Meestal zijn dit de spoorwegmaatschappijen zelf, of aan een loket ergens onderweg.

Lees deze gids alvast eens grondig, en aarzel niet om terug om later, hier in het topic dat je net hebt geopend, om je vragen te stellen over specifieke treinen als je er niet aan uit raakt:

 

Reply