Solved

Boeken trips


Beste medereizigers,

 

Ik sta op het punt om een interrail-kaart aan te schaffen, die ik over ongeveer 10 dagen in gebruik wil nemen.

 

Ik heb de reis al uitgestippeld.

 

Kan dit? 

Komt het voor dat de trein vol is, of alle gereserveerde stoelen weg zijn?

In dat geval, heb ik een probleem, ik ben niet flexibel hierin.

 

Jehart

 

 

icon

Best answer by Stefan Michael 27 June 2022, 21:31

View original

5 replies

@Stefan Michael 

Bedankt voor je antwoord en link. Ik ben nieuw op dit gebied.

 

Ik kan zo niet op reis.

 

Jeannet

Bedankt voor je antwoord en link.

Het gaat over Frabjrijk, dan Italië, Oostenrijk en Duitsland. In het hoogseizoen idd. 

Als dit zo werkt, kan mijn reis niet doorgaan.

 

Goed om te weten, dan schaf ik geen pas aan.

 

Jehart

 

Userlevel 7
Badge +5

Even dacht ik aan een wat leukere vraag: boeken-een enorm ouderwets fenomeen voor app-users: vroeger waren die er dus te kust en te keur over hoe met InterRail best te reizen, welke valkuiltjes er zoal zijn en waar je leuk kunt uithangen (toen ´chillen´ nog niet eens was uitgevonden). je kan ze soms nog wel in 2e handswinkeltjes vinden-maar zelfs in het engels zijn ze er eigenlijk niet meer. Wel in het Japans

Userlevel 7
Badge +5

Hangt enorm af van welk land-zoals al ontelbare keren hier vermeld: ESpana is het ergst, close gevolgd door FRance met die SNCF/TGV, plaats 3 ITalia=typisch dus de landen met meeste Hi-Speed.

Overigens-in veel gevallen zal je met een dgl extreem onflexibele opstelling ook flink bot vangen bij aankoop van gewone biljetten met verplicht REServeren. Dan moet je maar niet in super hi-season gaan.

En daarmee ben je er nog niet-de keren dat treinen ´zomaar´ gecanceld worden of soms enorme vertraging=gemiste aansluitingen zijn ook enorm groot. Personeelsgebrek in vervoer heerst overal en is bepaald geen NL of S´hol fenomeen.

Bij mij zijn haast alle treinen al geserveerd. Krijg ik vaak vage pop-ups en via de apps valt niets te regelen. Bij een groot aantal reizen moet je tickets bijkopen (TGV, OGV) en die kan je alleen kopen met een papieren ticket in plaats van digitaal.

 

Voor meer info van mijn zoektocht naar tickets:

 

En 2.200+ onafhankelijke ervaringen:

https://nl.trustpilot.com/review/interrail.eu

Reply