Al vaak, met veel genoegen, van de global pass gebruik gemaakt. Dit jaar loopt alles in het honderd. Vertraging in Nederland zorgde voor het missen van aansluitingen in Brussel en Lyon met veel extra kosten en heel veel tijdverlies. Nu wil ik zitplaatsen reserveren voor Barcelona-Lyon, voor de terugreis (12-11 om 08.15 uur, 1e klas). Ik kan alleen een papieren ticket krijgen via interrail en dat gaat niet goed komen. Station Cordoba en Station Sevilla konden mij niet verder helpen. 'Bots' snapte er ook niks van.
Have used the global pass many times, with great pleasure. Everything is going wrong this year. Delay in the Netherlands caused connections in Brussels and Lyon to be missed, with a lot of extra costs and a lot of time lost. Now I want to reserve seats for Barcelona-Lyon, for the return trip (12-11 at 08:15, 1st class). I can only get a paper ticket via interrail and that is not going to work out. Cordoba Station and Seville Station couldn't help me any further. Bots didn't get it either. Interrail, give me an answer.