Solved

Reservation between Biarritz and Amsterdam


Hello guys, my girlfriend and I are currently traveling in Europe with the Interrail pass. Now we want to book our return trip from Biarritz to Amsterfam, because this trip goes via Paris and it is necessary to book in advance. However, we do not know how to do this. Through the app it does not work and through the reservation service does not work either. Could you guys help us with this? It concerns the train from Biarritz to Amsterdam on 7 August, departure 7:53. I would like to hear from you. Regards Nick Rosmolen

icon

Best answer by Nanja 13 July 2021, 12:33

View original

11 replies

Userlevel 7
Badge +9

@Nick Rosmolen

Het kaartje voor THALYS bestel je eenvoudig via de website van B EUROPE. Per kaartje rekenen ze 4 euro reservation costs.

ik kan op de site alleen kaartjes met vol tarief vinden. Weet jij hoe je de interrail korting toepast? 
zou je misschien een linkje kunnen sturen? 

De URL voor Interrail-reserveringen is:

https://www.b-europe.com/NL/Kopen/Pass#TravelWish

Extra kosten: 4 euro per bestelling (kan ook voor meerdere personen tegelijk en als retour).

Zonder extra kosten kan ook, daarvoor moet je de SNCF bellen:

https://www.sncf.com/en/customer-service/contact-us/telephone

Userlevel 7
Badge +9

@Nick Rosmolen

Het kaartje voor THALYS bestel je eenvoudig via de website van B EUROPE. Per kaartje rekenen ze 4 euro reservation costs.

4 euro per bestelling (kan voor meerdere personen zijn). Aan het SNCF-loket zijn er bij mijn weten echter geen meerkosten.

Userlevel 4
Badge +8

Dag @Nick Rosmolen ,

 

Ik ben benieuwd via welke weg je nu jullie zitplaatsen hebt geboekt voor de reis tussen Biarritz en Amsterdam ?

En hoeveel hebben jullie hiervoor moeten betalen ?

Momenteel zie ik een prijs van 54 euro/persoon zonder de boekingskosten, bij interrail! ( 2e klas ) Vertrek 7u53.

Userlevel 7
Badge +14

yeah reservations for TGV (especially the International ones) and Thalys can be quite high :/

to avoid the changing stress in Paris i prefer to catch one of the TGV´s from Brussels to South France :) Amsterdam - Brussel i use usually the Reservation free Intercity :)

@Nick Rosmolen

Het kaartje voor THALYS bestel je eenvoudig via de website van B EUROPE. Per kaartje rekenen ze 4 euro reservation costs.

Hey Sven,

 

ik kan op de site alleen kaartjes met vol tarief vinden. Weet jij hoe je de interrail korting toepast? 
 

zou je misschien een linkje kunnen sturen? 
 

Nick

Hi Nick, due to an issue on our side it is not possible to book a reservation for more than 1 traveler at the moment. Please contact our Customer Support team directly by submitting your question here. They can provide you with a Pass Cover number to enable you to book for more travelers. Cheers :relaxed:

Hi Nanja,

 

The problem that it is not possible to make a seat reservation in any way. Not for 1 person and not for 2 persons as well. Not via the reservation service in the app. 
 

Nick

Userlevel 4
Badge +8

Hallo,

 

De rit @Thalys tussen Parijs en Amsterdam kan je boeken zonder kosten via website van B-europe .

30 euro/ persoon.

Hallo,

 

De rit @Thalys tussen Parijs en Amsterdam kan je boeken zonder kosten via website van B-europe .

30 euro/ persoon.

Hey Sven,

bedankt voor je hulp! Ik zie dat ik de hele reis van Biarritz naar Amsterdam kan reserveren. Kom er alleen nog niet uit hoe ik dat met de interrail tarieven doe. Weet jij toevallig hoe dit moet?

Bedankt in ieder geval.

 

nick

Userlevel 7
Badge +8

Hi Nick, due to an issue on our side it is not possible to book a reservation for more than 1 traveler at the moment. Please contact our Customer Support team directly by submitting your question here. They can provide you with a Pass Cover number to enable you to book for more travelers. Cheers :relaxed:

Userlevel 4
Badge +8

Hallo,

 

De rit @Thalys tussen Parijs en Amsterdam kan je boeken zonder kosten via website van B-europe .

30 euro/ persoon.

Hey Sven,

bedankt voor je hulp! Ik zie dat ik de hele reis van Biarritz naar Amsterdam kan reserveren. Kom er alleen nog niet uit hoe ik dat met de interrail tarieven doe. Weet jij toevallig hoe dit moet?

Bedankt in ieder geval.

 

nick

Als je in Frankrijk bent, zou ik een ticketcentrum van de SNCF bezoeken, of op zoek gaan naar een kaartautomaat in een station. 

De eenvoudigste manier is om een ​​reservering te maken via de Interrail reserveringsservice. Ik vind een prijs van 44 euro voor de hele route.

Hopefully it works... Good luck!

Userlevel 4
Badge +8

@Nick Rosmolen

Het kaartje voor THALYS bestel je eenvoudig via de website van B EUROPE. Per kaartje rekenen ze 4 euro reservation costs.

Reply