Solved

Reservering al bij spoorwegmaatschappij gedaan

  • 4 November 2023
  • 3 replies
  • 42 views

hoi,

Voor een reis samen met mijn dochter deze kerst naar het noorden van Zweden zag ik dat we voor de meeste treinen moesten reserveren. Omdat die trips nog niet in de app/dienstregeling beschikbaar waren heb ik alle reserveringen via de Zweedse spoorwegmaatschappij gedaan. Nu wil ik onze reizen in de app gaan zetten maar kan deze niet bevestigen, alleen als ik in de app de reserveringskosten aanklik. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

icon

Best answer by ralderton 4 November 2023, 12:28

View original

3 replies

Userlevel 6
Badge +4

Reserveringen staan eigenlijk los van de Interrail app. In de app moet je wel de ritten toevoegen en de reisdagen activeren om een geldig vervoersbewijs te hebben. De reserveringen neem je apart mee (in de app van de vervoerder, als pdf of afgedrukt).

Dank voor het antwoord. Het probleem is opgelost door in de app te plannen, via de website zelf lukt het niet. 

Userlevel 7
Badge +4

Yes, there’s no link between the website and the app. It looks like there should be, but there isn’t!

You can use the website for planning, and sometimes for buying seat reservations (although it’s usually best to buy the reservations elsewhere, and do your planning on bahn.com). But you then have to add the journey to My Trip in the app separately.

Reply