Het lukte niet om in Parijs de juiste trein te boeken naar Spanje. Daarom ‘s avonds de nachttrein genomen. Nu heeft die trein bij mij twee dagen in rekening gebracht ipv één. Bij mijn reisgezel is het wel goed gegaan en is er één dag in rekening gebracht. Ik gebruik Apple, hij Samsung. Wat de reden ook is, ik krijg die dag er niet uit en Interraill is op geen enkele manier te bereiken. Ik probeer al vanaf 24 april een oplossing te vinden. Wat moet ik doen?
Answer
1 onterechte reisdag
Best answer by rvdborgt
Support kan een reisdag toevoegen als er onterecht een te veel is afgeboekt. Je bent niet de enige bij wie dat is gebeurd. Het lijkt niet aan de nachttrein te liggen - bij iemand anders gebeurde dat bij dagtreinen. De problemen lijken wel alleen op te treden bij de iPhone-app.
Controleer in ieder geval of er een update voor de app is. De huidige versie is 23.1.0 (zie More, helemaal onderaan). Daarmee krijg je die dag niet terug maar hopelijk gebeurt het niet nog eens.
Welke iOS-versie heb je?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.