Solved

Hoe kan ik geactiveerde my Pass aan andere Trip koppelen

  • 15 May 2023
  • 3 replies
  • 47 views

Ik heb een Trip gemaakt in de app en heb de link gedeeld met mijn reisgenoten, aangezien zij al pas geactiveerd hadden kunnen zij niet de MyPass koppelen aan deze reis, dus dat betekend dan dat ze dus zelf allemaal dezelfde reis gegevens moeten toevoegen.

Er wordt aangegeven dat dit niet kan, maar is het niet mogelijk om de (tijdelijk)  MyPass te deactiveren via de App en dan de hier aan “lege” Trip te verwijderen en juiste (gevulde) Trip weer aan MyPass te koppelen en dan weer te activeren?

icon

Best answer by rvdborgt 15 May 2023, 10:25

View original

3 replies

Userlevel 7
Badge +9

Als de geldigheidsperiode nog niet is gestart, dan kun je de pas deactiveren en dan zou je inderdaad een andere trip moeten kunnen kiezen.

Het is overigens beter om je pas niet van tevoren te activeren, maar pas op je vertrekdag. Je kunt je pas (of een reisdag, als je een flexipas hebt) slechts deactiveren tot 23:59 voordat de geldigheid begint. Als je van tevoren activeert en er gebeurt iets onverwachts, bv. je wordt ziek wakker, dan is het te laat om nog te deactiveren en dan verlies je reisdagen.

Ok bedankt voor je antwoordt, kun je dan wel alvast bv stoelreserveringen doen zonder dat pas geactiveerd is  ?

Userlevel 7
Badge +9

Jazeker, reserveringen zijn mogelijk zonder activering. Vaak zelfs zonder een pas te hebben.

Tips over reserveringen vind je hier:

en hier:

https://www.seat61.com/interrail-and-eurail-reservations.htm

Reply