Solved

Moet ik mijn reis in volgorde toevoegen en boeken of komt dit vanzelf op de juiste volgorde te staan?


Kan ik eerst een deel van mijn reis (route b.v. Brussel midi-London st Pancras) boeken en reserveren om daarna het begin van mijn reis en het slot (geen reservering nodig) te boeken? Komt dit dan vanzelf op volgorde op mijn reis van die dag te staan?

icon

Best answer by rvdborgt 20 June 2022, 22:52

View original

2 replies

Userlevel 7
Badge +9

Hoe je je reizen in de app invult, staat helemaal los van hoe en waar je reserveringen boekt. Reserveringen kun je in willekeurige volgorde boeken. Een reis hoef je pas voor het instappen aan de app toe te voegen.

Je hoeft je pas niet te activeren om te kunnen reserveren. Het is zelfs beter om dat pas te doen vlak voordat je vertrekt. Idem voor het activeren van reisdagen. Mocht je je vertrek uitstellen en je vergeet om de activering (of een reisdag) te annuleren (dat kan tot 23:59 CET voordat de geldigheid start), dan verlies je een reisdag.

De Eurostar (en andere treinen) kun je trouwens telefonisch via NS reserveren, zonder boekingskosten, aangezien dat bij NS niet online kan.

Erg bedankt. Je hebt me een stukje verder geholpen. 

Reply