Solved

Uitreis uit Nederland met Thalys: mag ik de uitreis met mijn Weekend Vrij dekken (heb wel de Thalystoeslag al betaald)

  • 1 September 2022
  • 4 replies
  • 56 views

Badge +1

Ik reis op een zondag in november op mijn driemaands global van Amsterdam naar Parijs en moet dan de Thalys nemen. Ik heb de toeslag van € 30,- gekocht en ging er vanuit dat ik het Nederlandse deel van het traject zou kunnen dekken met mijn Weekend Vrij, maar ik begin nu te twijfelen. De inbegrepen outbound heb ik dan al gebruikt (wil ik morgen, 2-9, gaan gebruiken).

Gaat dat goed?

icon

Best answer by rvdborgt 1 September 2022, 19:26

View original

4 replies

Userlevel 7
Badge +9

Om een Thalys te kunnen gebruiken met een pasreservering, heb je een geldige pas voor het hele traject nodig. Weekend Vrij en andere Nederlandse abonnementen zijn in de Thalys niet geldig.

Afhankelijk van je reis morgen kun je overwegen om daarvoor een apart ticket te kopen.

Badge +1

Om een Thalys te kunnen gebruiken met een pasreservering, heb je een geldige pas voor het hele traject nodig. Weekend Vrij en andere Nederlandse abonnementen zijn in de Thalys niet geldig.

Afhankelijk van je reis morgen kun je overwegen om daarvoor een apart ticket te kopen.

Oké, dus ik kan beter mijn inbegrepen uitreis reserveren voor de reis met de Thalys. Of het eerste stuk niet met de Thalys doen… Thanks, ik hoopte al op een reactie van jou!

Ik kan toch met mijn Rotterdam-Paris Nord-reservering in Antwerpen instappen, niet?

Userlevel 7
Badge +9

Oké, dus ik kan beter mijn inbegrepen uitreis reserveren voor de reis met de Thalys. Of het eerste stuk niet met de Thalys doen… Thanks, ik hoopte al op een reactie van jou!

Ik kan toch met mijn Rotterdam-Paris Nord-reservering in Antwerpen instappen, niet?

Dat kan.

Badge +1

Oké, dus ik kan beter mijn inbegrepen uitreis reserveren voor de reis met de Thalys. Of het eerste stuk niet met de Thalys doen… Thanks, ik hoopte al op een reactie van jou!

Ik kan toch met mijn Rotterdam-Paris Nord-reservering in Antwerpen instappen, niet?

Dat kan.

Mooi, doe ik dat. Met de ICD naar Antwerpen (en dan met Weekend Vrij op het NL-traject) en dan vanaf Antwerpen verder met de Thalys. Thanks!

Reply