Solved

Werkzaamheden rond Dusseldorf deze zomer

  • 5 June 2023
  • 2 replies
  • 90 views

Hallo, 

Medio juli reis ik vanaf Venlo naar Frankfurt via Dusseldorf. 

Als ik op de website van Bahn.de kijk zie ik dat op dit traject werkzaamheden rondom Dusseldorf worden aangegeven, met een link naar een website: 

“Actuele informatie over uw aansluiting:

RE 20075: Venlo->Düsseldorf Hbf: bouwwerkzaamheden. (Bron: zuginfo.nrw) Van 22 juni 2023 tot 4 augustus 2023 vinden bouwwerkzaamheden plaats in het gebied Düsseldorf-Gerresheim/Wuppertal-Vohwinkel. Daarom zijn er uitgebreide dienstregelingswijzigingen tussen Wuppertal-Vohwinkel, Mettmann Stadtwald en Düsseldorf Hbf. Meer informatie vindt u op zuginfo.nrw.”
 
Op die website staat dat er bussen worden ingezet. Maar voor zover ik kan zien komen we helemaal niet daar op ons traject. Is er iemand hier die daar goed zicht op heeft en even mee wil kijken? 
 
Dit is het traject: 
 
10.05 Venlo
 
11.09
Aankomst Düsseldorf centraal station
 
11.23
Vertrek Düsseldorf centraal station
 
12.48
Aankomst Frankfurt(Main)Hbf
 
Alvast bedankt! 
icon

Best answer by BrendanDB 5 June 2023, 13:15

View original

2 replies

Userlevel 7
Badge +7

Op welke datum wil je dit traject doen?

Edit, gevonden in de link. 17/07. Alleszins, de werkzaamheden bevinden zich feitelijk niet op je traject, maar tussen Düsseldorf en Wuppertal, richting Hamm (Westf). Dat passeer je niet vanuit Venlo naar Düsseldorf.

Voor je route verandert dus niks.

Bekijk voor de zekerheid wel nog eens de planner op www.bahn.com , enkele dagen voor vertrek.

Dank je wel! 

Reply